Bocar dodal hasičům z Godówa nové Atego, získali ho díky operačnímu programu přeshraniční spolupráce s Českou republikou
Hasiči z polského Godówa získali díky projektu s názvem „Bezpečná hranice – Bezpieczna granica“ v rámci Operačního programu přeshraniční spolupráce Česká republika – Polská republika 2007–2013 zcela novou cisternovou automobilovou stříkačku Mercedes-Benz Atego 4×4.
Podvozek
Dvounápravový podvozek 1530 pohání řadový přeplňovaný šestiválec o výkonu 300 koní, plnící emisní normu Euro 6. Převodovka je manuální, šestistupňová, standardně pohánějící zadní nápravu. Pohon přední je připojitelný.
Kabina je šestimístná, vybavená naftovým topením a klimatizací. Řidič má ve svém zorném poli displej couvací kamery. V opěradlech druhé řady sedadel jsou integrovány držáky pro dýchací přístroje.
Na předním rámu najdeme elektrický lanový naviják. Pod ním jsou skrápěcí trysky, které ústí rovněž na podvozku mezi kabinou a nástavbou vozu.
Nástavbu
Kompozitovou nástavbu zhotovila firma Bocar. Designově navazuje na kabinu a je sedmiroletová. Na její horní pochozí plošině najdeme kromě žebříku a hliníkové bedny s příslušenstvím také hlavici pneumaticky výsuvného osvětlovacího stožáru s LED reflektory a sklopnou lafetovou proudnici.
Pod každou z bočních schrán je výklopný schůdek pro lepší dosažitelnost vybavení v jednotlivých policích. Nad roletami je pak do hrany nástavby integrován světlomet k pracovnímu osvětlení okolí vozu.
V nádržích Atego převáží 3 000 litrů vody a 300 litrů pěnidla. Dvoustupňové čerpací zařízení dodává 2 000 litrů za minutu při 10 barech. Disponuje elektronickým přiměšovačem i automatickou kontrolou doplňování nádrže z vnějšího zdroje.
Světelná část výstražného zařízení modré barvy je integrována do prodloužené nástavby nad kabinou, do jejích boků i zadních horních rohů.
Rozměry
Atego je dlouhé 7 900 mm, široké 2 540 mm a vysoké 3 100 mm.