Malá QuadraVA od Schlingmanna je postavena na podvozku Mercedes-Benz Unimog
Kompaktní cisternovou automobilovou stříkačku na podvozku Mercedes-Benz Unimog U218 předvedl na veletrhu Interschutz 2015 nástavbář Schlingmann.
Mercedes-Benz Unimog TLF 2000 QuadraVA o rozvoru 3 600 milimetrů je poháněn čtyřválcovým naftovým přeplňovaným motorem OM 904 LA o výkonu 115 kW, splňujícím emisní normu Euro 6. Automobil s ním dosahuje maximální rychlosti 100 km/h. K dispozici je elektrický předehřev při napojení na externí zdroj.
Kabina s velkým panoramatickým sklem je vybavena klimatizací, ve výbavě nechybí ani multifunkční volant.
Desetitunová cisterna má světlou výšku 300 milimetrů, nápravy jsou odpruženy vinutými pružinami. Šířka vozu je 2 300 milimetrů.
Nástavba modelové řady QuadraVA je tvořena svařovanými hliníkovými profily a olepena 2mm plechem ze stejného materiálu.
Na každém boku je dvojice schrán pro příslušenství, krytá hliníkovými roletkami s podélným madlem.
Ve vozidle je použito požární čerpadlo Schlingmann S100 o jmenovitém výkonu 2 000 litrů za minutu při tlaku 10 barů.
Objem nádrže na vodu je 2 000 litrů. Vyrobena je z plastu zesíleného skleněnými vlákny.
Veškeré osvětlení nástavby je provedeno v technologii LED.