Část rychlostní silnice R6 je nehořlavá
Kousek za Prahou jsou na krajích autostrády, která se motoristům otevřela v sobotu, základy pro most, přes nějž povede konec plánované ranveje. Kvůli bezpečnosti letového provozu je asi tři sta metrů rychlostní silnice vyrobeno z nehořlavého betonu namísto tradičního asfaltu.
Úřady sice ještě nepovolily stavbu nové ranveje v Ruzyni, nová část rychlostní silnice z Prahy na Karlovy Vary s přistávací dráhou pro letadla už počítá.
Kousek za Prahou jsou na krajích autostrády, která se motoristům otevřela v sobotu, základy pro most, přes nějž povede konec plánované ranveje. Kvůli bezpečnosti letového provozu je navíc asi tři sta metrů rychlostní silnice vyrobeno z nehořlavého betonu namísto tradičního asfaltu.
V místě, kde je rychlostní silnice připravena na přemostění, omezují dopravní značky rychlost na 80 kilometrů v hodině.
Tuto část nové autostrády neplatilo státní Ředitelství silnic a dálnic, ale jiná státní organizace – Letiště Praha. „Stálo to 200 milionů korun,“ řekla Aktuálně.cz mluvčí ruzyňského letiště Eva Krejčí.
Dodala, že speciální úprava rychlostní silnice R6 byla nutná, aby stavba nové ranveje nezasáhla do provozu na dálnici. „Jinak by se musel provoz zastavit,“ vysvětlila Krejčí.
Celý článek si můžete přečíst na webu Aktuálně.cz
-kow-