CAS 32 T 148 – SDH Brno-Husovice
Další zajímavá repase Tatry 148. Je vidět že tato auta nestárnou.
V letošním roce (2003) SDH Brno-Husovice za pomoci městské části Brno-sever provedli celkovou repasi staré cisterny (20tileté) CAS – 32 T-148. Na vozidle byla zrepasovaná celá podvozková část vozidla, přetěsněn motor s převodovkou a namontován alternátor. Bylo také zrepasováno vodní čerpadlo s náhonem.Nástavba vozidla je celá nová včetně nádrže na vodu, která pojme 7.000 litrů vody. Pěnidlo pouze v kanistrech 75 litrů. Na střeše vozidla byla pouze namontována přední lafetová proudnice a dále jsou na ní umístěny 2 hliníkové
bedny. Jedna je na ženijní nářadí a ve druhé jsou ve varhánkách složeny
hadice „B“ o délce cca 540 – 600 metrů. V zadní části za výklopnými dveřmi
je umístěn el. průtokový naviják s 60m hadicí, kde je místo i na plovoucí
čerpadlo. Na zádi vozidla je namontována výstražná žlutá rampa a zábleskový
modrý maják. Na střeše kabiny vozidla je rotační modrá rampa.
Čerpací zařízení bylo zachováno a ovládání plynu je na každé straně jak na T-815. Dále na každé straně jsou 2 výtlaky „B“. Otvírání nádrže na vodu je
vzduchové i vývěva. Nouzové otevření je možno ručně z pravé strany nástavby.
V levé přední části u čerpadla za roletou je uloženo: RHP S-6 2ks, PG-6 3ks,proudnice na těžkou pěnu, hydrantový nástavec, proudnice a hadice B a C. V zadní levé roletě je elektrocentrála, kalové čerpadlo a další armatury. V pravé přední části u čerpadla jsou uloženy hadice B a C s rozdělovačem, sekerka VRN, kanistry s pěnidlem.
V zadní části je výklopná police na VDP Saturn S-5 (S-7) 2ks a záložní lahve. V kabině v sedačkách jsou zabudovány 2ks dýchacích přístrojů, dále ruční lampy, kapesní RDST a mobilní RDST. Ovládání výstražné rampy je z kabiny.
Přestavbu provedla firma Jana Adamovičová Hateco CZ Pečky. Cena přestavby je závislá na rozsahu.
http://www.mujweb.cz/…sdh_husovice
načíst další obrázky ↓