V Bořitově jezdí už dvanáct let unikátní Tatra, Terrno od firmy THT je vybaveno čerpadlem Magirus
V roce 2007 dorazila do Bořitova prvovýjezdová Tatra 815 Terrno z produkce firmy THT Polička. Rok starý automobil původně továrně sloužil jako předváděcí, konstrukcí nástavby je dodnes unikátem.
Podvozek
Šasi 290R55/411 je v tomto případě osazeno vidlicovým osmiválcem Tatra T3C 928–90 o výkonu 300 kW a čtrnáctistupňovou mechanickou a manuálně řazenou převodovkou 14 TS 210 L.
Poháněna jsou kola zadní nápravy, pohon předních je připojitelný. Samozřejmostí jsou uzávěrky všech diferenciálů.
Pod předním nárazníkem je uchycená asanační lišta s plochými hubicemi a vývodem se spojkou STORZ pro případné připojení hadice či proudnice.
Šestimístná jednoprostorová kabina s nezávislým vytápěním je v opěradlech zadní řady sedadel osazena dýchacími přístroji. V zorném poli velitele je výjezdový tablet.
Nástavba
Unikátem je na tomto automobilu nástavba, v THT vznikla v tomto exempláři jediná. Vyrobena je z hliníkových profilů, uchycených je na kotevních patkách přímo k rámu podvozku, oplechována je hliníkovými plechy za použití technologie lepení.
Čerpací zařízení Magirus EFPH 230 dosahuje jmenovitého výkonu 2 000 litrů za minutu v nízkotlakém režimu a 200 litrů za minutu v režimu vysokotlakém. Vzhledem k roku výroby automobilu je samozřejmě jmenovitým nízkým tlakem hodnota 8 barů.
Nádrž na vodu pojme 3 400 litrů, nádrž na pěnidlo 210 litrů.
Rozměry a hmotnost
Tatra hasičů z Bořitova je dlouhá 7 650 mm, vysoká 3 150 mm a široká 2 550 mm. Její provozní hmotnost je 12 000 kg.