Středa 4. prosince 2024, slouží směna C. Jak poznáte hasiče v prchajícím davu? Jde opačným směrem.

RK- 2000 ASP Ford

V roce 2003 byla firmě Ringe Karrosseri A/S,která se zabývá výrobou požárních vozidel dána zakázka od dánských státních hasičů na rychlý zásahový automobil pro použití v tunelu.

Ta se ve spolupráci s firmou RM Gruppen úkolu zhostila na výbornou a tak za několik měsíců byl na světě automobil RK – 2000 ASP na americkém podvozku Ford F 550 4×4,který ještě převyšoval zadané požadavky hasičů.
O u nás neznámé dánské firmě Ringe Karrosseri A/S a jejich dalších výrobcích zde v budoucnu najdete celý článek.

TTD

Podvozek: Ford F 550 4×4
Motor: Ford 8-válec
Výkon: 270 koní
Osádka:1+3
Celková hmotnost: 8000 kg
Výstražné zařízení: Whelen

Nástavba: Ringe Karrosseri A/S – vyrobena z hliníku
Rolety: vyrobeny z hliníku 5×
Vodní nádrž: hliníková,2000 l
Čerpadlo: Rosenbauer NH 20 kombinované,2 vý­toková hrdla
Výkon: 2000 l/min nízkotlak
200 l/min vysokotlak
Zařízení pro první zásah: naviják Rosenbauer RB 100 m 2ks
Naviják: Warn
Elektrocentrála: Honda

Další vybavení: vyprošťovací zařízení,DP,4-dílný vysouvací žebřík,těsnící tmely,osvětlovací
stožár,ženijní nářadí,výbava pro poskytnutí předlékařské pomoci atd.



Pro Požáry.cz Václav Porkát HZS ČD Praha
Sdílet