Firma KOJA představuje webovou aplikaci nazvanou Směnový kalendář, která ulehčuje plánování směn
Rádi bychom vám představili naši inovativní webovou aplikaci, směnový kalendář, která šetří čas v oblasti plánování směn jednotek požární ochrany (JPO), zajišťuje efektivní správu a sledování obsazenosti směn a do plánování směn zapojuje všechny členy, kteří mají možnost podat zpětnou vazbu.
Směny lze náhodně obsadit na základě předem stanovených parametrů. Jaké jsou přínosy směnového kalendáře KOJA?
Kalendář KOJA má několik funkcí, které mají pozitivní vliv na úsporu času:
- návrhář směn umožňuje rychlé a efektivní obsazení směn s možností zpětné vazby od ostatních členů JPO;
- systémové notifikace v případě vyhlášení nových směn či v případě, že některý ze členů JPO požádá ostatní členy o záskok, možnost zpětné vazby;
- statistické výstupy, přehledy odsloužených hodin s podrobným rozdělením (podle směn, pracovního týdne, víkendu, svátku nebo účasti při mimořádné události), možnost datových a tiskových výstupů;
- běžné události, jako například školení či kvalifikační kurzy, jsou také zaznamenané v aplikaci.
Firma KOJA působí na českém trhu již 30 let, a to převáženě v prostředí podnikových hasičských sborů. V rámci rozšiřování naší působnosti jsme vytvořili aplikaci, jejímž hlavním úkolem je ulehčení směnového provozu.
Jsme si vědomi toho, že je každá jednotka výjimečná v ohledu individuálních potřeb (to dokazují i naši zákazníci s různorodým zaměřením), proto bychom rádi přijeli na osobní konzultaci, na které bychom si vyslechli Vaše požadavky, představili Vám kalendář více do hloubky a ukázali Vám DEMO verzi, na závěr bychom Vám navrhli optimální řešení přímo pro Vás. Běžně řešíme i konzultace v online prostředí.
V případě jakýchkoliv dotazů neváhejte kontaktovat Matěje Biganovského, jednatele firmy, telefonní číslo: +420 608 680 614, e-mailová adresa: m.biganovsky@koja.eu. Více informací o našich produktech naleznete na našich webových stránkách.