Lucemburk zatím stále na naftu, Ziegler tam dodal 15 Mercedesů, většinu s pohonem všech kol
Německý výrobce požární techniky, firma Ziegler, dodala do Lucemburku poslední z patnáctikusové zakázky na cisternové automobilové stříkačky na podvozku Mercedes-Benz Atego.
Vozidla s posádkovou kabinou Z-Cab, která pochází z dílen nástavbáře, byla dodána v konfiguracích 4×2 i 4×4 – v závislosti na požadavcích konkrétních jednotek. Liší se i výbavou – dodávány jsou v konfiguraci LF a HLF, kde H značí „Hilfeleistungs“, tedy výbavu i na technické zásahy.
Všechny automobily jsou bez ohledu na variantu pohonu přední nápravy postaveny na podvozcích 1730 AF. Rozvor náprav je 4 160 mm, o pohon se stará řadový přeplňovaný šestiválec o výkonu 220 kW.
Nástavba je vyrobena z profilů ze slitin lehkých kovů samonosnou technologií Al-pas. V nádrži HLF najdeme 2000 litrů vody as 200 litrů pěnidla, u verze LF je vody 2500 litrů.
O dodávku hasiva se stará dvoustupňové čerpadlo ZIEGLER FPN 10–3000–1H o jmenovitém průtoku 2000 litrů za minutu při tlaku 10 barů. Řízeno je elektronicky systémem Z-Control.
Ziegler dodal od roku 2018 do Lucemburka 38 vozidel.