Jak se obchoduje s dobrou vůlí
Tak si pročítám komentáře pod článkem upozorňující na akci Kozla a zjišťuji, že některým dobrovolným hasičům dochází, jak se s jejich dobrovolností zdatně obchoduje.
Komentáře, které jsou pod článkem „Kozel fandí hasičům“ nejsou ani tak o tom, zda je pořádaná akce dobrá či špatná.Je to o tom, že některým lidem začíná docházet, jak se s jejich členstvím u dobrovolných hasičů obchoduje. Není to totiž první akce, která přímo souvisí s masovostí, která je pro dobrovolné hasičstvo charakteristická. No a po pravdě řečeno není pro dobrého obchodníka lepšího zákazníka. Jak snadno se jedná s ředitelem, který má pod sebou statisíce podřízených. Stačí jen najít nějaké zboží a trochu podbízivě a smysluplně podat jeho potřebnost pro řady dobrovolných hasičů. A hodný dobrák nemusí být jen obyčejným zákazníkem. Může přeci také ve své dobré vůli prodávat. Třeba něco co vám může v případě nouze pomoci. No řekněte, nebyl by bláznivý obchodník, který by toho nevyužil?