Šéf našeho sdružení natočil reklamu na TOYOTU
Martin Kavka vymyslel scénář a společně s dobrovolnými hasiči z Kolovrat natočil „HASIČSKOU REKLAMU“. Spot soutěží na webových stránkách TOYOTA. Když tuto reklamu podpoříte, může autor díky Vám vyhrát automobil.
Když Martin uviděl billboard, který lákal k natočení reklamy, neváhal a jeho mozek začal vymýšlet scénář. S profesionální deformací reklamu směřoval do hasičského prostředí. Scénář se zalíbil kreativcům od TOYOTY a s jejich štábem natočili reklamu. Martin oslovil dobrovolné hasiče z Kolovrat, kteří ochotně pomohli, stejně tak i jeho kolegyně z HZS Praha Jana Housová.Já teda Martine nevím, ale nepřijde Ti zvláštní, že dokážeš během krátké chvilky mezi hromadou rohlíků, krabic mléka a krmivem pro psa vymyslet reklamu na auto? Neřekl Ti už někdy někdo, že máš zvláštní talent?
Aby to zase nevypadalo, že se vytahuji, ale pár lidí mi to řeklo. Potěšilo mě, že to byli kamarádi, u kterých si toho vážím, ale i lidi, kteří se tím živí. A reklamy celkem sleduji a musím přiznat, že vymýšlet je mě baví. Celkově dělat propagaci a PR je takový můj koníček. Doufám, že to na našich projektech je vidět.
Nemohu zde nezmínit, že jsi stál u zrodu serveru požáry.cz, staráš se o soutěž IRON FIREMAN, sháníš peníze pro ČHSF (Česká hasičská sportovní federace) a TRIPOS, o.s. a nedávno jsi vymyslel další projekt, který hasičské veřejnosti asi vyrazí dech. Trochu mi přijde, že jsi hyperaktivní. Jak to všechno vlastně zvládáš?
Hlavní je, že mě to baví. Mám dobré kolegy, kteří mi pomáhají a usměrňují mě. Já si ale osobně myslím, že bych tomu mohl dát ještě trošičku víc, vždy je co dohánět a vylepšovat. Ono je hezké něco vymyslet, ale těžké ten projekt dotáhnout do konce a ještě těžší ho udržet při životě tak, aby byl dobrý. Web POŽÁRY.CZ se povedl a už zase chystáme něco nového, co se uživatelům bude líbit. IRON FIREMAN už je myslím prestižní soutěž a ty se také podílíš na úplné novince, spojené se značkou IRON FIREMAN. Česká hasičská sportovní federace je pro mě velkou výzvou a přiznám se, že se toho trochu bojím. Nechci zklamat kolegy, kteří mě podporují a sehnat finance pro takový projekt, jakým je ČHSF, je opravdu velké sousto. Co se týká toho posledního projektu, je to pro nás všechny v TRIPOSu velká věc a doufám, že všem vyrazíme dech jak říkáš. Všechny novinky se během krátké chvíle objeví na veřejnosti. Oficiálně na soutěži IRON FIREMAN 17.září 2005.
Vraťme se ale k reklamě. Někdo by tě možná mohl obvinit, že jsi jednoduše využil hasiče ke svému prospěchu. Já osobně to spíš vidím jako další akci, která hasiče může pořádně zviditelnit. Jaký na to máš názor ty?
Přiznám, že hasiči jsou všeobecně oblíbení, a proto jsem tu reklamu takto natočil. Hlavní důvod je ale stále stejný u všech společných projektů. Ukázat hasiče vždy a všude. Čím více nás bude vidět, tím lépe. A taky bych rád to auto vyhrál :))
A jak se Ti podařilo přesvědčit hasiče z Kolovrat a Janu k tomu, aby do reklamy šli? Bylo to hodně náročné tuhle reklamu natočit?
Byl jsem potěšen, že to kluci z SDH Kolovrat vzali úplně samozřejmě. Klukům a Janě Housové patří největší podíl na úspěchu. Já jsem si zahrál na režiséra a po pár minutách ostychu jsme se natáčením začali pořádně bavit. Myslím, že i štábu od TOYOTY a kameramanovi se to líbilo. Ostatně kameraman celý spot perfektně sestříhal.
Jak vlastně celá soutěž probíhá a kdy se můžeme těšit na její výsledek?
Jsou vybrány ty nejzajímavější reklamy a zveřejněny na www.aygo.cz, kde může každý hlasovat pro tu nejlepší. Víc bodů znamená větší šance vyhrát. Kdo tedy ohodnotí reklamu 5 body, posune ji blíže k vítězství. Ostatní pak může posunout na horší pozice. Hlasuje se ve třech kolech. Hasičská reklama je do konce července. První tři z každého kola postupují před odbornou porotu. Vítěz pak získá auto TOYOTA Aygo.
A trochu odvážná otázka na závěr. Kdo všechno bude jezdit tím autem, když ho vyhraješ?
Já, moje manželka, občas ho půjčím tobě Radku a klidně i všem, kteří hlasovali pro mě a pomohou mi k vítězství. Ale teď vážně. Rád bych ho využíval pro potřeby našeho sdružení. Auto se hodí vždy.
Co se týká mě Martine, já osobně jsem hlasoval pro ten šot z několika důvodů. Je vtipný, výhru Ti přeji a hlavně to bude zase jednou pořádná reklama pro samotné hasiče.
Otázky kladl Radek Kislinger (ten, který chce Martina vozit v tom novém autě do práce).
Pokud chcete pomoci, hlasujte pro hasičskou reklamu nejvyšší známkou (5) a pro ostatní tou nejnižší (1).
Hlasovat pro reklamu můžete ZDE.
Soutěžní video ke stažení pro Windows Media Player – formát WMV (5,8 MB) a pro všechny případy zazipované v RAR (5,6 MB)