Proč NEJÍT na PYROS?
Příliš provokativní otázka? Ale i ta padla v rozhovoru s jednatelem společnosti F-line, kterou představujeme jako partnera serveru Požáry.cz, Petrem Ludvíčkem.
Firma F-line, s.r.o. je dodavatelem mobilní požární techniky, kompletní výzbroje a výstroje pro záchranáře a čerstvě i mobilních úpraven vody.Vaše firma je jedním z novým partnerů našeho serveru. Proč jste se rozhodli jej podpořit?
Dnes je to, bohužel, velmi jednoduché. Podle mého názoru tu v současnosti nemáme hasičské či záchranářské periodikum, které by si sponzorskou podporu zasloužilo. Hlavně proto, že vydavatelé nejsou ochotni otvírat se různým názorovým proudům a schopni prezentovat bohatou škálu záchranářských témat. Tolik z pohledu čtenáře. Z pohledu obchodní firmy už není vůbec co řešit: dejte si vedle sebe počet oslovených lidí, náklady na inzerci, místo na žebříčku mediálního trhu – z toho mi dnes vycházejí kladně Požáry.cz s progresivní partou lidí.
K tradičním formám prezentace firmy patří účast na veletrzích. Ani v nejnovějším seznamu vystavovatelů veletrhu PYROS 2006 ale jméno Vaší firmy není. Přitom jste před dvěma lety měli jednu z největších výstavních ploch…
Možná jsme se rozhodli pro to, co už jiní chtěli udělat dávno. Neutrácet každé dva roky statisíce jen proto, aby se neřeklo, „že už firma není“, a přitom stále rostoucí náklady za výstavní plochu, každý odpadkový koš, přívod elektřiny atd. atd. promítat do cen výrobků pro hasiče, obce, města. Marketing nestojí na jedné výstavě, která ve své historii přeskakovala z termínu do termínu, z jedné rodiny výstav do druhé a třetí, výstava, která nechce v sobotu přivítat zástupce obcí a SDH, výstava, jejíž ukázky se dávno vyčerpaly a jež se nutí do novinek, při dvouleté periodě v tomto oboru nemožných. Jakmile převládne povinnost nad chutí něco dělat, ztrácí to lesk.
Takže, jakou strategii volí F-line?
Chci zdůraznit, že nejsem proti společné prezentaci firem z oboru před potencionálními a stávajícími zákazníky, ale v jiné formě, delší periodě a hlavně v režii hasičů a záchranářů, ne politiků a profesionálních výstavních managerů tlačených zahraničním kapitálem do stále vyšších výkonů. Naše příznivce, kteří na PYROS přijdou, ale nezklameme, protože se představí firma Wawrzaszek ISS, jejíž nástavby naši zákazníci od roku 2002 znají a která nově volí strategii přímé účasti na veletrzích. V Brně se s mnohými zástupci obcí, měst a sborů na kávě určitě potkáme. Oni nás znají a vědí, že s nimi komunikujeme 52 týdnů v roce, jezdí se inspirovat našimi reálně dodanými vozidly, „vystavujeme“ častěji než se odehrává Pyros a k tomu jim nabízíme zboží a služby za sympatické ceny. Na rostoucí poptávku dnes odpovídáme zvýšeným počtem regionálních zástupců.
Co je nového ve Vaší nabídce?
Lapidárně řečeno, stále něco, protože se snažíme reagovat na jakékoli potřeby a přání. K této pružné komunikaci se zákazníkem se právě staví zcela nová podoba webu. Z široké nabídky doslova od ponožek po cisternu se nově vymyká nabídka mobilních úpraven vody pro jakékoli krizové situace. A to jak při znečištění či zaplavení zdrojů pitné vody, tak jejím nedostatku. Na zpevněné ploše o rozměru 15 m2 za hodinu a půl stojí například u rybníka či znečištěného zdroje úpravna vody s výkonem pěti tisíc litrů pitné vody denně, s výstupem třeba i v PET lahvích. A to při nižších nákladech na kubík než při dnešních běžných cenách. Na prezentaci Vaše čtenáře rádi a včas pozveme. Uskuteční se v rámci každoroční soutěže posádek „našich“ vozidel o Pohár ředitele F-line.
Uveřejněné texty se nemusí shodovat s názorem redakce.
načíst další obrázky ↓