Slatinská cisterna CAS 25 Škoda 706 dostala agregáty z řady MT, provedeny byly i úpravy na nástavbě
Dne 18. června 2007 dopoledne se naše CAS vrátila z technické přestavby, kde byla od 19. března. Proběhla výměna agregátů – nově je zabudován motor Liaz M634 a desetistupňová převodovka Praga.Zároveň došlo k výměně řízení za hydraulické řízení Technometra – všechny tři součásti z vozidel řady MT.
Dále byly provedeny drobné úpravy a dodělávky, jako např. převedení podtlakových houkaček na elektropneumatický ventil s ovládáním u řidiče i u velitele vozu, oprava čalounění a sedadel v interiéru, výměna pneumatik, výměna hlavních světlometů za halogenové, nové držáky zrcátek včetně ochranných košů, dvě nové skříně v bocích nástavby, výměna brzdového obložení, oprava výfuku, přestavba na dvouokruhový brzdový systém a celková revize mazací a vzduchové soustavy vozidla. Ke stupačce předních levých dveří vyveden plnící otvor vzduchové soustavy s vlastním regulátorem tlaku.
První pocity z jízdy jsou velmi dobré – hydraulické řízení dává manévrovatelnosti tohoto oblíbeného vozidla úplně jiný rozměr a jízda do kopce je taky o něčem jiném. Samotný motor je sice silnější jen o pár koní, ale desetistupňová převodovka dovoluje plynule využít jeho potenciál, a tak se jede přece jen trochu rychleji a hlavně v optimálních otáčkách.