Slatinská cisterna CAS 25 Škoda 706 dostala agregáty z řady MT, provedeny byly i úpravy na nástavbě
Dne 18. června 2007 dopoledne se naše CAS vrátila z technické přestavby, kde byla od 19. března. Proběhla výměna agregátů – nově je zabudován motor Liaz M634 a desetistupňová převodovka Praga.Zároveň došlo k výměně řízení za hydraulické řízení Technometra – všechny tři součásti z vozidel řady MT.
![](https://storage.pozary.cz/article/4/8/48283e593a515/4c8186febde76.800.jpg)
Dále byly provedeny drobné úpravy a dodělávky, jako např. převedení podtlakových houkaček na elektropneumatický ventil s ovládáním u řidiče i u velitele vozu, oprava čalounění a sedadel v interiéru, výměna pneumatik, výměna hlavních světlometů za halogenové, nové držáky zrcátek včetně ochranných košů, dvě nové skříně v bocích nástavby, výměna brzdového obložení, oprava výfuku, přestavba na dvouokruhový brzdový systém a celková revize mazací a vzduchové soustavy vozidla. Ke stupačce předních levých dveří vyveden plnící otvor vzduchové soustavy s vlastním regulátorem tlaku.
První pocity z jízdy jsou velmi dobré – hydraulické řízení dává manévrovatelnosti tohoto oblíbeného vozidla úplně jiný rozměr a jízda do kopce je taky o něčem jiném. Samotný motor je sice silnější jen o pár koní, ale desetistupňová převodovka dovoluje plynule využít jeho potenciál, a tak se jede přece jen trochu rychleji a hlavně v optimálních otáčkách.
![](https://storage.pozary.cz/article/4/8/48283e593a515/4c8186febde76.200.jpg)
![](https://storage.pozary.cz/article/4/8/48283e593a515/4c8186fe88fcf.200.jpg)
![vstup pro plnění vzduchem vstup pro plnění vzduchem](https://storage.pozary.cz/article/4/8/48283e593a515/4c8186fe96aae.200.jpg)
![](https://storage.pozary.cz/article/4/8/48283e593a515/4c8186fea074f.200.jpg)
![](https://storage.pozary.cz/article/4/8/48283e593a515/4c8186feb39c8.200.jpg)
![](https://storage.pozary.cz/article/4/8/48283e593a515/4c8186fec6f32.200.jpg)
![„nové“ pedály, hydraulické řízení a motorová brzda „nové“ pedály, hydraulické řízení a motorová brzda](https://storage.pozary.cz/article/4/8/48283e593a515/4c8186fed0fd2.200.jpg)
![ovládání podtlakovek z místa velitele vozu ovládání podtlakovek z místa velitele vozu](https://storage.pozary.cz/article/4/8/48283e593a515/4c8186fedc44b.200.jpg)
![](https://storage.pozary.cz/article/4/8/48283e593a515/4c8186fee58ee.200.jpg)
![](https://storage.pozary.cz/article/4/8/48283e593a515/4c8186feee9a7.200.jpg)
![](https://storage.pozary.cz/article/4/8/48283e593a515/4c8186ff03c04.200.jpg)
![](https://storage.pozary.cz/article/4/8/48283e593a515/4c8186ff166c2.200.jpg)
![](https://storage.pozary.cz/article/4/8/48283e593a515/4c8186ff1f76b.200.jpg)
![](https://storage.pozary.cz/article/4/8/48283e593a515/4c8186ff28bff.200.jpg)
![](https://storage.pozary.cz/article/4/8/48283e593a515/4c8186ff35be5.200.jpg)
![](https://storage.pozary.cz/article/4/8/48283e593a515/4c8186ff46ec2.200.jpg)
![](https://storage.pozary.cz/article/4/8/48283e593a515/4c8186ff50350.200.jpg)
![](https://storage.pozary.cz/article/4/8/48283e593a515/4c8186ff597e5.200.jpg)
![podtlakovky u řidiče podtlakovky u řidiče](https://storage.pozary.cz/article/4/8/48283e593a515/4c8186ff63071.200.jpg)
![](https://storage.pozary.cz/article/4/8/48283e593a515/4c8186ff70045.200.jpg)